Webshopunkban a jótállás a hatályos jogszabályoknak megfelelően biztosított, az alábbiak szerint:
A pontos jótállási idő minden esetben megtalálható az adott termék adatlapján.
Ha a vásárolt termék meghibásodik a jótállási idő alatt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálaton keresztül. Az alábbiakat kell biztosítania:
A jótállás minden olyan meghibásodásra vonatkozik, amely a normál használat során, gyártási vagy anyaghiba miatt következett be. Azonban a következő esetekben a jótállás nem érvényesíthető:
A bejelentéstől számított 15 napon belül törekszünk a javítás vagy csere lebonyolítására. Amennyiben a javítás nem lehetséges, a terméket cseréljük, vagy visszatérítjük az árát.
A vásárlást igazoló dokumentum nélkül sajnos nem tudjuk érvényesíteni a jótállást. Kérjük, őrizze meg a számlát vagy nyugtát a jótállási időszak végéig!
Amennyiben a termék hibája a jótállási körbe tartozik, a szállítási költséget webshopunk fedezi.
Ha további kérdése van a jótállással kapcsolatban, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat bizalommal!