Jótállás és Garancia

Milyen jótállás vonatkozik a termékekre?

Webshopunkban a jótállás a hatályos jogszabályoknak megfelelően biztosított, az alábbiak szerint:

  • 2 év jótállás: 10 000 és 250 000 Ft közötti termékekre.
  • 3 év jótállás: 250 000 Ft feletti termékekre.

A pontos jótállási idő minden esetben megtalálható az adott termék adatlapján.

Hogyan érvényesíthetem a jótállást?

Ha a vásárolt termék meghibásodik a jótállási idő alatt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálaton keresztül. Az alábbiakat kell biztosítania:

  1. A vásárlást igazoló bizonylat (számla vagy nyugta).
  2. A hibás termék (eredeti állapotban, amennyire lehetséges).

Milyen hibákra terjed ki a jótállás?

A jótállás minden olyan meghibásodásra vonatkozik, amely a normál használat során, gyártási vagy anyaghiba miatt következett be. Azonban a következő esetekben a jótállás nem érvényesíthető:

  • Szakszerűtlen használatból eredő hibák.
  • Sérülések, amelyek nem rendeltetésszerű használat miatt keletkeztek.
  • Külső behatások (pl. ütés, ázás) okozta károk.

Mennyi idő alatt javítják vagy cserélik a hibás terméket?

A bejelentéstől számított 15 napon belül törekszünk a javítás vagy csere lebonyolítására. Amennyiben a javítás nem lehetséges, a terméket cseréljük, vagy visszatérítjük az árát.

Mit tegyek, ha nem találom a vásárlást igazoló dokumentumot?

A vásárlást igazoló dokumentum nélkül sajnos nem tudjuk érvényesíteni a jótállást. Kérjük, őrizze meg a számlát vagy nyugtát a jótállási időszak végéig!

Kinek kell állnia a szállítási költséget?

Amennyiben a termék hibája a jótállási körbe tartozik, a szállítási költséget webshopunk fedezi.

Ha további kérdése van a jótállással kapcsolatban, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat bizalommal!